چگونه Access Controll Allow Origin را در نود جی اس اضافه کنیم؟

چگونه Access Controll Allow Origin را در نود جی اس اضافه کنیم؟Reviewed by مهدی نیکخو on Aug 13Rating: 5.0چگونه Access Controll Allow Origin را در نود جی اس اضافه کنیم؟میخواهم در مورد CORS Policy یا همان Access-Control-Allow-Origin بپردازم تا اگه مشکلی تو این زمنیه داشته باشید بتوانید مشکل خود را راحت حل کنید

سلام به همه دوستان عزیز تو این مقاله من میخواهم در مورد CORS Policy یا همان Access-Control-Allow-Origin بپردازم تا اگه مشکلی تو این زمنیه داشته باشید بتوانید مشکل خود را راحت حل کنید در ابتدا من یه توضیح کوتاه میدهم و مابقی آموزش را در ویدیویی که در یوتیوب آپلود کردم توضیح دادم که میتوانید تو این صفحه ویدیو را مشاهده کنید.

شاید الان که تو این صفحه هستید شما هم این مشکل رو داشتید و تو گوگل سرچ کردید و به این صفحه رسیدید، مثلا میتوان گفت که شما یک وبسرویس API با نود جی اس درست کردید و تو یک جای دیگه میخواهید از API خودتون استفاده کنید ولی میبینید که مجوز این کار رو ندارید چرا چون تو header بازگشتی از سمت سرور که بک اند ما نود جی اس می باشد! توی هدر کلیدی به اسم Access-Control-Allow-Origin تعریف نشده است و خب طبیعی است که درخواست شما پاسخ داده نشود و دیتا برگشت داده نشود.

توضیحات کوتاه در مورد ویدیو

تو این ویدیو یاد میگیریم که چگونه Access Control Allow Origin را دربرنامه نود جی اس اضافه کنیم و این که تنظیمات دیگه ای هم تو هدر انجام بدیم و در مرحله بعدی در سرور ما که Heroku می باشد که یک کلود پلتفرم (Cloud platform) هستش پوش میکنیم تا تغییرات اعمال شود و با انگولار جی اس ریکوئست ارسال میکنیم به سرور ما که یک API Server می باشد. تا دیتا را در صفحه وب نمایش دهیم.

خب دیگه توضیحات بیشتر نمیدم و مابقی توضیحات رو تو ویدیو زیر که تو یوتوب آپلود کردم میتونید مشاهده کنید.

ممنون که با من همراه بودید اگه مشکلی از شما حل کرده حتما لایک و سابسکرایب فراموش نشه تا به من انگیزه بیشتر بده تا ویدیوهای بیشتری تولید کنم و در آخر با نظرات سازندتون من رو همراه کنید ممنونم ازتون.

مهدی نیکخو

در حال حاضر مشغول خدمت سربازی ام، یه گروهبان خوشحال که سعی میکنه در حین خدمت یادبگیره، یاد بده و از همه مهم تر تلاش کنه تا دنیایی بهتر داشته باشیم.

نظر شما چیست؟