۱۵  نکته در افزایش فالور های اینستاگرام که بهتره بدانید !!

15  نکته در افزایش فالور های اینستاگرام که بهتره بدانید !!Reviewed by مهدی نیکخو on Aug 18Rating: 4.515  نکته در افزایش فالور های اینستاگرام که بهتره بدانید !!این روزها تأثیر شبکه‌های اجتماعی به‌قدری مهم و تأثیرگذار شده است که هر صاحب کسب‌وکار و برندی از این شبکه‌ها برای اهداف خود استفاده می‌کنند و شبکه تصویر محور اینستاگرام در این سال‌ها کاربران میلیونی بسیاری کسب کرده است ، ازجمله ایران که یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران هستش.

 

این روزها تأثیر شبکه‌های اجتماعی به‌قدری مهم و تأثیرگذار شده است که هر صاحب کسب‌وکار  و برندی از این شبکه‌ها برای اهداف خود استفاده می‌کنند و شبکه تصویر محور اینستاگرام در این سال‌ها کاربران میلیونی بسیاری کسب کرده است ، ازجمله ایران که یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران هستش.

 

در زیر ۱۵ مواردی هستند که در صورت رعایت آن ها میتوانید کاربران زیادی را به مخاطب تبدیل کنید و از این راه فارغ از هزینه های زیاد و تبلیغات و همینطور تقلب و مسدود شدن حساب کاربری خود تنها با رعایت کردن اصول زیر به بهتر دیده شدن برند و کسب و کارتان کمک کنید، باما همراه باشید

۱ – تا حد ممکن فعال باشید!

سعی کنید هرروز به‌صورت مرتب فعالیت داشته باشید معمولاً روزی حداقل ۳ پست در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید با فعالیت مرتب افراد زیادی کانال شمارا فالو می‌کنند.

 

۲ – از هشتگ مربوطه استفاده کنید!

از # ( هشتگ ) مناسب و مربوط استفاده کنید وقتی شما از هشتگ استفاده می‌کنید افرادی که دنبال تصویر مربوطه هستند به کانال شما مراجعه می‌کنند و در صورت علاقه‌مندی شمارا  فالو می‌کنند.

 

۳ – از تصاویر باکیفیت استفاده کنید!

از تصاویر باکیفیت و در صورت ممکن از اینفوگرافیک ها برای معرفی خدمات و محصولاتتان  استفاده کنید.

 

۴ – بنر اینستاگرام در سایتتان قرار دهید!

با قرار دادن بنر اینستاگرام در سایت خود به کاربران خود نشان می‌دهید که کانال اینستاگرام شما  اهمیت زیادی برای شما دارد و با هدایت کاربران سایت به صفحه اینستاگرام تان فالورهای زیادی جذب می‌کنید.

 

۵ – در کارت تجاری خود شناسه  اینستاگرام خود را  قرار دهید!

با این عمل نام برند و یا محصول شما بیشتر دیده می‌شود و از همه‌جا مستقیم به کانال شما مراجعه می‌کنند.

 

۶ – مسابقه راه بی اندازید !

بله مسابقه یکی از بهترین گزینه‌هایی هستش که باید برنامه و هزینه خوبی برای بهتر دیده شدن انجام دهید با راه‌اندازی مسابقه در کانال خودتان تشویق به معرفی بیشتر صفحه اینستاگرام خود توسط کاربران می‌کنید و علاوه بر فالوور بیشتر کلی دیده و شناخته می‌شوید.

 

۷ – همکاران خود را فالو کنید !

همکاران حوزه فعالیت خود را دنبال کنید با این کار وقتی کاربر وارد قسمت فالویینگ می‌شود متوجه می‌شود موضوع فعالیت شما چی هستش و علاوه بر این سبب شناخته شدن برند شما توسط همکاران شما هم است.

 

۸ – در رخدادهای عمومی شرکت کنید!

یکی از موردهایی که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند توجه به مراسم و رویدادهای عمومی که در جامعه ما خیلی ارزشمند هستند مانند: تبریک عید، ماه رمضان ، شب چله و ….  و همینطور حواشی و رویدادهای عمومی در جامعه همدلی خود را به کاربران خود نشان اعلام کنیم.

 

۹ – استفاده از ویدیو فراموش نکنید !!

یه نکته هست که اوکس تیم خیلی به این مورد اعتقاد داره و این هست که تلفیق صوت و تصویر فوق‌العاده است بله استفاده از ویدیوهای یک‌دقیقه‌ای در اینستاگرام تأثیر خیلی عمیقی از برند و محصولات خود در ذهن کاربر قرار می‌دهد.

 

۱۰ – بر روی تصاویر شناسه اینستاگرام خود را قرار دهید !

شاید بگید این مورد به چه‌کاری می‌آید؟  همان‌طور که ما اصلاً قانون کپی‌رایتی نداریم اما کپی رایتر زیادی داریم !! و باید به این نکته توجه کنیم که تصاویری که خود زحمت زیادی برای تولید آن‌ها کرده‌ایم با یک کپی ساده به نام کانال و برند دیگه ای زده شود بهتر است آدرس و لوگوی خود را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر کپی کردن افراد کاربرانی که تصویر شمارا مشاهده کردند وارد کانال شما می‌شوند.

 

۱۱- از مطالب بی مربوط و تبلیغات اسپم مانند دوری‌کنید !!

همان‌طور که هدف شما برای بالا بردن فالوور هستش باید همین‌طور برای نگه‌داشتن فالوور های حال حاضر هم باشد و طوری فعالیت نکنید که همین کاربرها را هم از دست بدهید.

 

۱۲ – پیشنهادهای ویژه برای کاربران خود قرار دهید!

شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا و سامسونگ همین‌طور دی جی کالا  تخفیف‌های جالبی برای کاربرهای خود در کانال خود قرار می‌دهند تا کاربرها بیشتر در این کانال‌ها فعالیت کنند.

 

۱۳ – حساب کاربری اینستاگرام خود را در ایمیل‌های ارسالی به کاربران قرار دهید!

زمانی که شما برای کاربران خود ایمیل ارسال می‌کنید در پایان ایمیل خیلی بهتر هستش حساب اینستاگرام خود را هم قرار دهید تا در صورت علاقه کاربرانتان از صفحه اینستاگرام شما بازدید کنند.

 

۱۴ – اینستاگرام خود را به فیس‌بوک متصل کنید!

با متصل کردن اینستاگرام به فیس‌بوک به کاربران فیس‌بوک خود آدرس اینستاگرام خود را معرفی می‌کنید و مطالب شما هم در اینستاگرام و هم در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته می‌شوند.

 

۱۵- به نظرات اهمیت دهید!

به نظراتی کاربران خود اهمیت دهید و حتی به آن‌ها جواب دهید برای صفحه‌هایی که دنبال کردید نظر بدهید با این کار حتی اگر همکاران شما از فالو کردن شما بی‌خبر بودن متوجه حضور شما در اینستاگرام می‌شوند و شمارا فالو می‌کنند.

از توجه شما  بسیار متشکرم اگه نظری ، مشکلی در رابطه با این مقاله داشتید خیلی ممنون میشم به ما گوشزد کنید با تشکر

افزایش فالور

مهدی نیکخو

در حال حاضر مشغول خدمت سربازی ام، یه گروهبان خوشحال که سعی میکنه در حین خدمت یادبگیره، یاد بده و از همه مهم تر تلاش کنه تا دنیایی بهتر داشته باشیم.

نظر شما چیست؟