استفاده واتز آپ در رایانه شخصی توسط رابط تحت وب whatsapp

استفاده واتز آپ در رایانه شخصی توسط رابط تحت وب whatsappReviewed by مهدی نیکخو on Aug 25Rating: 4.5استفاده واتز آپ در رایانه شخصی توسط رابط تحت وب whatsappبا این که پیام رسان های محبوبی مانند تلگرام مورد استفاده بیشتری توسط کاربران ایرانی قرار گرفته اما همچنان برخی از کاربران بنا به دلایلی میخواهند از واتز آپ ( WhatsApp ) استفاده کنند البته لازم به ذکر است که برخی از کاربران که کسب و کار بین المللی دارند خیلی بیشتر از واتز آپ استفاده می کنند.

بااینکه پیام‌رسان‌های محبوبی مانند تلگرام  مورداستفاده بیشتری توسط کاربران ایرانی قرارگرفته اما همچنان برخی از کاربران بنا به دلایلی می‌خواهند از واتز آپ ( WhatsApp ) استفاده کنند البته لازم به ذکر است که برخی از کاربران که کسب‌وکار بین‌المللی دارند خیلی بیشتر از واتز آپ استفاده می‌کنند.

یکی از مشکلات بزرگ واتز اپ تا قبل از آپدیت اخیر نداشتن رابط تحت وب بود  با نسخه‌ی جدید واتز آپ این مشکل رو هم برطرف کرده با ما همراه باشید تا و حساب واتز آپ خود را در مرورگر رایانه شخصی خود متصل کنید.

 

یکی از دلایلی که رابط تحت وب برای واتزآپ به کار می آید هماهنگی بین رایانه شخصی و موبایل در انتقال اطلاعات و پاسخ گویی راحت به دوستان و مشتریان می باشد.

در مرحله اول باید وارد این لینک شوید تا صفحه‌ای مانند زیر نمایش داده شود.

رابط وب - واتزاپ

 

همانظور که در تصویر بالا مشاهده کردید در این صفحه یک تصویر بارکد ( QRCode ) نمایش داده می‌شود که با استفاده از تلفن همراه باید بارکد را اسکن کنید.

 

نرم‌افزار واتز آپ را از داخل گوشی خود را بازکرده و از گوشه سمت راست‌بر روی سه‌نقطه منو کلیک کنید و گزینه WhatApp Web را کلیک کنید، مانند تصویر زیر :

رابط وب واتز آپ

 

 در قسمت بعدی حالت اسکن فعال می‌شود و باید بر روی بارکد نمایش داده‌شده بر روی مرورگر رایانه شخصی خود را اسکن کنید و بعد از اسکن به‌صورت خودکار صفحه واتز آپ تحت وب باز می‌شود

رابط وب - واتز آپ

 

با اسکن کردن بارکد در مرورگر مانند تصویر زیر وارد حساب واتز آپ می شوید :

 

واتزآپ

رابط تحت وب واتز آپ

 

خب شما توانستید با موفقیت  از رابط تحت وب وارد حساب کاربری واتزآپ خود شوید، امیداوریم از این مطلب لذت برده باشید منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

 

مهدی نیکخو

در حال حاضر مشغول خدمت سربازی ام، یه گروهبان خوشحال که سعی میکنه در حین خدمت یادبگیره، یاد بده و از همه مهم تر تلاش کنه تا دنیایی بهتر داشته باشیم.

نظر شما چیست؟