آموزش ربات تلگرام - ساخت ربات تلگرام با نود جی اس Node.js

برگردیم به عقب، مقدمه ای برای آموزش ساخت ربات تلگرام امروزی

این اولین نوشته ای هستش که دوباره دارم تو حوزه فناوری مینویسم و تصمیم ام رو گرفتم که دوباره تجربیاتم رو به اشتراک بذارم فکر کنم از آخرین پست وبلاگی ام نزدیک به دو سال میگذره و تو این دو سال اتفاق های زیادی برای من افتاده، خوش بختانه تجربیات زیادی کسب کردم اما نتونستم با شماعزیزان به اشتراک بگذارم و از همه مهم تر تو خلوت خودم بیشتر تمرین کردم و دارای بینش بیشتری شدم مسائلی رو از نگاه ها و زاویه های مختلف میتونم ببینم و باهاتون به اشتراک بگذارم که در گذشته این طور نبوده!!

خب بگذریم قراره چیکار کنیم؟ من سعی ام اینه که بتونم یه چند تا وبینار برگزار کنم و آموزش های ربات تلگرام رو تا یه مدت تو این وبلاگ به اشتراک بگذارم تا با شما یکم بحث تخصصی تر داشته باشیم و دوستانی که علاقه مند به ساخت ربات تلگرام هستند و یا بعد ها میخواهند ربات نویسی رو شروع کنند پست های این وبلاگ رو دنبال خواهند کرد. دلیل این که فعلا تصمیم گرفتم به آموزش ربات تلگرام این هست که خودم در حال حاضر درگیر یک پروژه ربات تلگرام هستم و خیللی خوبه که حین کار کردن در حال یادگیری هستند و به بقیه دوستانم هم یاد بدم که چیجوری داکیومنت تلگرام رو مطالعه کنند و یا امکاناتی از Telegram Bot APIمعرفی کنم.

پس کمربند های خودتان رو ببندید و با من همراه باشید.

مهدی نیکخو

در حال حاضر مشغول خدمت سربازی ام، یه گروهبان خوشحال که سعی میکنه در حین خدمت یادبگیره، یاد بده و از همه مهم تر تلاش کنه تا دنیایی بهتر داشته باشیم.

نظر شما چیست؟